domenica

Söndag förmiddag och jag sitter fortfarande i pyjamas vid frukostbordet och bara slappar. Helgen har varit bra. Mycket bra. I fredags efter jobbet skyndade jag mig hem med en energidryck och en Billys Panpizza (ja, jag kände mig som en tonårspojke på väg till lanet... typ) under armen. Snabb energi var tanken, eftersom att jag var galet trött och vi skulle ner och medverka i musiktävlingen Rockbron några timmar senare.

Spelningen gick bra och jag nästan förvånas över, fortfarande, hur kul det är att stå på scen med bandet. Vilken energi! Vi var minsann det enda blues/rock-bandet och hade nog nytta av det, vi vann nämligen folkets pris! Mycket uppskattat!

Det var en hel del vänner och bekanta som var där och tittade och stöttade oss, verkligen underbart att se. Det känns overkligt att de kommer dit för att se OSS. Oerhört fint. Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0