martedì

Nu är vi inne på en ny vecka, det är verkligen läskigt vad tiden går fort. Jag är numer 22 år och min födelsedag var mycket fin med blommor, presenter och gratulationer. Jag är en cykel rikare, en stavmixer rikare, ett gäng kläder rikare, några smycken rikare... Ja, och så har jag fått lite annat smått och gott.

Mamma ordnade med födelsedagsmiddag - oh, så gott - med cheesecake-glass till efterrätt. Och tidigare på dagen bjöd pappa på glass på det nyöppnade italienska glasstället. Citronsorbet och choklad. Mumma.

I lördags hade min fina kille bokat bord på en restaurang som serverar tapas här i stan. Öl och en massa smårätter och vi var nöjda. Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0