jag älskar teknik...

... Eller? Okej, nu har pojkvännen fått igång internet på min dator i alla fall, det tackar vi för! Och så firar vi med ett blogginlägg. 

Men. Min iPhone flög i fredags ner i toaletten på jobbet och det var mindre populärt kan jag tala om för er. Jag har nog aldrig reagerat så snabbt som då, handen körde ner sig själv i toalettstolen och grabbade tag i min lilla telefon för att sedan fiska upp den. Efter några panikattacker och ett par samtal stängde jag av den och sedan har den fått ligga i en tillsluten påse med okokt ris. Åh, vad puckat. Jag har aldrig någonsin tappat den i marken. Och jag har aldrig någonsin haft den i bakfickan, utan det hade jag för första gången i fredags. Ha den aldrig där, speciellt inte om ni ska gå på toaletten!

Nu hoppas jag att riset ska suga ut vattnet ur den och att den sedan ska fungera. Håll tummarna.



Blev nostalgisk! Louise, Ola Salo och jag på en klubb utanför Milano... Vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är så typsikt verkligen! Varför ska saker gå emot en bara för att man EN gång gör något som man aldrig gör annars?! Håller tummarna för att den fungerar sen!



Känner att bilden hade mycket med texten att göra ;) Men VILKEN KVÄLL!

2012-02-05 @ 14:24:52
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, förstår paniken! :D

sv: Tack snälla! Det var gott!

2012-02-05 @ 20:36:37
URL: http://brakatarina.se
Postat av: maja.

tack så mycket.



åh Ola!

2012-02-06 @ 01:00:47
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0