lyckan, kärleken och meningen med livet

Bio med Louise igår kväll och filmen var riktigt bra! Lyckan, kärleken och meningen med livet (Eat Pray Love) var verkligen fin. När jag satt där i biostolen kom jag på mig själv med att verkligen hålla med om budskapet i filmen. Det sades mycket klokt under filmens gång, jag trodde nog inte att jag skulle beröras så starkt som jag ändå gjorde - av en "vanlig" Hollywood-rulle liksom! Men, den var kanske inte så vanlig ändå?

Kvällen avslutade på Pipes of Scottland och Twin City med trevligt sällskap! Spontanitet is the shit!



(Bild från google)


Kommentarer
Postat av: Bettan

får gaaalet ont i magen av den här bilden (ev kan de sju koppar kaffe jag dragit i mig nu på förmiddagen vara en bidragande orsak också, men...) vill dit igen! se verkligen till att genomföra dina och louise planer, och skjut inte upp dem allt för länge, lev nu istället för i era drömmar! det är ni värda ;)

2010-10-13 @ 13:55:06
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/
Postat av: Bettan

btw, vad menas med namnet på din blogg? har grunnat på det rätt länge nu :P

2010-10-13 @ 13:56:26
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0