islandcountry

Det har varit dåligt med uppdatering, I know. Det kan bero på att jag har haft fullt upp och inte haft tid. Det kan bero på att uppkopplingen har varit så dålig. Det kan också bero på att Maja har min kamerasladd och utan bilder blir det inte så kul i bloggen. Tja, det finns alltså lite olika möjliga anledningar. Men nu så! :-)

Livet flyter på här på Ölandet. Jag har haft besök igen, det var ju supernice. Igår var jag, Linda, Fredrik, Maja, Trixie samt två vänner till den sistnämnda på Lammet & Grisen och käkade ihjäl oss. En massa skrålande och sjungande blev det såklart också och därefter cyklade jag, Linda och Fredrik till Kalk. Musiken var en besvikelse, men när 1 2 3 - Fanta & Rosé började spelas blev det sannerligen fart på oss, som vanligt... ;-)

Nu ska jag sova. Det blir en tidig kväll ikväll... Natti!



Linda & jag


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag vill också! :P

Sen när är midnatt tidigt?? När brukar du gå och lägga dig egentligen? ;)

Saknar dig min fina vän <3

2010-07-23 @ 17:52:05
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0