happy times

Oh, nu är jag trött. Man blir seg av att jobba på två jobb under samma dag! Inte för att det är så ansträngande arbeten som jag har, men det är liksom bara jobbigt att vara borta så stor del av dagen... Fast jag klagar då inte, är så glad över de jobb jag har! =)

Denna dagen har varit bra. Efter GT fick jag träffa Gustav igen! Vi lunchade på Jungle Thai vilket självklart var väldigt gott, men även mysigt. Jag tog mig en kaffe efter maten för att orka med kvällen och så begav vi oss upp mot a6. Inne på Carlings såg vi att man kunde ta två t-shirts för ett billigt pris så då rotade vi fram varsin och gjorde alltså en mycket bra affär av detta =) Längtar verkligen tills den dagen kommer då jag kan dra på mig mina baggy jeans, en snygg t-shirt och vita dojor.... Mhmmm!

Vid kvart i fem stack jag iväg till Memu och klarade av några timmars ringande. Det är skönt att de flesta är trevliga när de svarar, för jag tycker alltid det är jobbigt att klara av någon som är rent ut sagt otrevlig när man ringer. Jag har lovat mig själv att alltid vara vänlig men bestämd när någon telefonnisse ringer till mig i framtiden...

Imorgon är det äntligen fredag igen, vilket innebär jobb på GT endast. Sen bär det av mot Trollhättan med mamsen. Fint!




Glad idag!


Kommentarer
Postat av: Louise

En glad Ellen gillas mycket! :) <3

Saknar dig!

2010-01-29 @ 08:49:53
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0