torsdag kväll

Denna kväll lovar jag att jag ska gå och lägga mig tidigare än vad jag har gjort tidigare kvällar.... Det är farligt att vara arbetslös. Kanske ska man läsa lite i någon bok. Jag började ju med första Twilight-boken för längesen, men fastnade där någonstans. (OK, skäll på mig ni som känner behov av det!) Eller så kanske man ska sätta igång med första Stieg Larsson-boken. Hehe, det skrev jag nog att jag skulle göra för någon månad sen.. Så nu vet ni, det har inte blivit av än.

Jag pratade just med Gustav i telefon. Vi passar på att utnyttja mina presentkort på SF så vi reserverade två platser för filmen I love you Philip Morris med Jim Carrey och Ewan McGregor. Så på lördag blir det bio-time. Det kan inte bli annat än bra när Jim Carrey är med. Eller? =) Ewan McGregor är jag ju också ett stort fan av! Fast mest av hans sångröst egentligen (Moulin Rouge!) .. Hans skådespelartalanger har jag nog inte mycket att säga till om.

Så, nu är jag nog klar med allt jag tänkte ordbajsa ur mig.



Mycket bra uppfinning! En liten skål med lock innehållande diskmedel. Man duttar bara diskborsten mot den och får alltså lite diskmedel på borsten som man kan diska med. Istället för att trixa med diskmedelflaskan alltså! Bara ett litet tips för den late.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0