swiiing

Jösses, jag måste bara dela med mig av en av mormors alla tokigheter! Det ringde någon slags telefonförsäljare till henne och hon tyckte att han svor alldeles för mycket tydligen...

Mormor: Men vad du svär!
Försäljaren: Ja, jag vet, min tunga är nästan svart! Men sjunga - det kan jag! Lalalaa... (Han börjar sjunga på någon låt)
Mormor: Neeej, det där är alldeles för modernt för mig! Men detta! Swing it magistern, swing it...

Tror ni att telefonförsäljaren innan samtalet anade att det skulle mynna ut i en sångstund?


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha!! :P

Den flitiga uppdateringen gillas! :D

2010-02-04 @ 14:42:28
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0