otroliga

Mitt i all stress så glömde jag av att berätta att jag var på en föreställning vid namn Kabaré Kalabalik häromsistens, tillsammans med Gustav och mor min. Det var något av det bästa jag har sett! Fem killar med gruppnamnet Komodo som var helt stört duktiga. De spelade trummor, sjöng, dansade och var allmänt rytmiska till tusen. Vill verkligen se mer av dem!
Någon som sett eller hört talas om dem?



Kolla in klippet. Killen med trumsetet sitter och spelar från början. Därefter tar de andra killarna olika trumdelar ifrån honom och tillslut sitter han bara och spelar "lufttrummor", fastän att det ser sjukt verkligt ut. Gah, stört! Älska detta! =)


Kommentarer
Postat av: kariin

Skit coolt :)

2010-04-05 @ 08:58:02
URL: http://kaeris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0