blåsiga promenader

Papi ringde mig vid halv ett idag och frågade om jag ville luncha med honom på stan. Så det gjorde vi och det var ju gott och trevligt såklart! Jag vandrade sedan vidare till Östra storgatan och utan vantar och mössa var det riktigt kallt... Fixade lite grejer och lånade några italienska böcker på biblioteket innan jag gick hemåt till pappas place. Det var längesen jag frös så mycket...!
Det blev lite kriminologiläsning och sedan träffade jag Johanna vid kvart i sju :) Vi tog en kall promenad i dryga timman och tog igen en massa snack, så mysigt! Det får inte dröja så lång tid till nästa gång.






Un uomo abbraccia una ragazza
dopo che aveva pianto
Poi si schiarisce la voce,
e ricomincia il canto


Kommentarer
Postat av: Leo

Ah, buona idea prendere qualche libro italiano! Che hai preso?

2009-10-15 @ 02:27:45
URL: http://liberleo.wordpress.com
Postat av: Johanna

verkligen inte!!!

2009-10-15 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0