studentbalen 2009

Så var den över! Studentbalen 2009.
Jag måste säga att den var riktigt lyckad :) Det var bara efterfesten som var en flopp :P
Micha hade gjort det jättefint till förfesten och vi hade det trevligt där. När vi sedan kom ner till Hovrättstorget letade vi reda på vår balbil, en Corvette Stingray. Yummie! :D När man anlände till hotellet kände man sig verkligen speciell och det var så kul!
Tjaaa, ni som läser min blogg går väl i min klass, så ni vet ju vad som hände sedan ;) Fotografering, fördrink, trerätters middag, några tal, vals...
Som sagt, det var efterfesten som var mindre lyckad; alla stack iväg åt olika håll och det var bara segt. Jag och Gustav åkte hem redan vid halv tolv... Lite tragiskt, men sant :P
MEN! Jag hade en riktigt trevlig dag och kväll! :D Mycket tack vare min underbara klass (ååh, tycker om er!) och min underbara baldejt slash pojkvän :) <3



:D

Kommentarer
Postat av: Louise

Så fina var ni! :D och kvällen var riktigt lyckad, förutom efterfesten då :P Kommer sakna klassen sjukt mycket! :(

2009-05-29 @ 16:18:26
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, jag kommer sakna alla sjukt mycket med! :(

2009-05-31 @ 17:38:53
URL: http://ventus.blogg.se/
Postat av: miich

så söta är ni!! jag kommer också sakna alla :(

2009-05-31 @ 19:49:36
Postat av: miich

så söta är ni!! jag kommer också sakna alla :(

2009-05-31 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0