STUDENTEN

Jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!
Känns ganska tomt nu. Gårdagen var dock alldeles underbar, kunde inte ha blivit bättre! :D

Jag steg upp klockan fem för att göra mig iordning inför champagnefrukosten. Vi var hos Jennifer och de hade fixat så fint. Mycket trevligt med hela klassen samlad :) Vid åtta-tiden åkte vi in till skolan för att fotografera oss. Vi skrev även i varandras studentmössor, tog avsked av Nicklas och fixade lite. Lunchen var rolig med underhållning av lärare. Peter von Pirat hade oanade talanger må jag säga! Senare var det avslutning i Brahesalen. Skrattar typ på mig när jag tänker på vårt uppträdande med Gaudeamus igitur. Det sög! Någon som dock inte sög var Arvid när han sjöng So High med några tjejer som doade i bakgrunden. Började typ gråta så fint det var!
Det var dags för utspring. Vi var bland de sista klasserna och hann därför bli riktigt nervösa. Men det var ju hur kul som helst! Känslan att springa ut där på scenen kan knappt förklaras med ord. Underbart!
Man fick massa blommor av familj och släkt och sedan var det dags att åka flak. Även det var underbart härligt! Efter flaket blev det tårar och sånt när jag kramade mina nära och kära. Min älskade pojkvän tröstade mig dock. Han var supersnygg denna dag, något alldeles extra! :D <3
Vid fyra åkte jag hem till de som väntade på mig, släkt och vänner till familjen. Vi åt jättegod mat och jag blev uppvaktad med blommor och presenter. Fick bland annat presentkort, pengar, böcker, smycken... Så fint :) Blev gråtfärdig när pappa höll ett jättefint tal om far-och-dotter-relation :')
Vid åtta fick jag skjuts till Daniel där vi hade förfest. Hade ont i huvudet till en början, men det försvann efter ett tag... ;) Jag hade så himla roligt, tack vare klassen! Ni är underbara! <3
Vi åkte till Sliver runt halv elva-tiden och där hade vi hur kul som helst. Massa dans och massa människor!
Natten avslutades på Evergreen där jag hittade Gustav, Fidde och Sara med flera. Kvart över tre tog jag, Sara, Hektor och min gamla klasskompis Sofhia en taxi hem, så jag kom i säng vid halv fyra typ. Det tutade i huvudet.

EN UNDERBAR DAG!
Tack till min familj som hade fixat så fint.
Tack till min släkt och våra vänner som kom för att uppvakta mig.
Tack till Gustav för att du är världens mest underbara kille.
Tack till alla trevliga kompisar och människor som hjälpte till att förgylla dagen.
... och TACK till SP3C som är världens bästa klass <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag ryser! Det var en helt otrolig dag och jag kommer sakna er galet mycket!! Kan inte fatta att det faktiskt är över nu! <3

2009-06-14 @ 11:10:10
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ellen..!! TACK för allt, tack för de här åren!! kärlek!

2009-06-14 @ 21:32:58
Postat av: Louise

Svar:

Tack Ellen! <3 Du gör mig så glad! Och ditt stöd betyder så mycket för mig!

2009-06-15 @ 20:37:28
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0