italienneeerds

Godkväll!

Dagens filosofilektion var väldigt rolig faktiskt! Jag säger bara att det är så fruktansvärt tuuur att vi fått Peter som lärare i det. Tänk skulle vi ha fått ännu en lam lärare, då vet jag inte hur det hade gått ihop sig. Den här mannen har liksom humor samtidigt som han verkar väldigt duktig. Sånt gillar vi :)

Imorgon kommer jag och Louise komma ännu ett steg fram med vårt projektarbete :) Då är det nämligen dags att dela ut de första enkäterna till en klass (Gustavs klass faktiskt). Sedan är det en svensk klass till och sen är det de två italienska klasserna i Milano! Man kan väl säga som så att enkäterna handlar om ungdomars vardag. Vanor, tankar, intressen o.s.v. Det ska bli intressant att se om det skiljer sig mycket mellan svenskar och italienare...
Och framförallt ska det ju bli SÅ HIMLA KUL att få åka med Louise till Milano :D :D :D Vi är ju sådana Italien-nördar båda två så det kommer nog bli helt sanslöst skojigt! Jag längtar något så obeskrivligt till dagen då vi ska åka :)

Ikväll ska jag ta tag i mitt liv och plugga lite matte hade jag tänkt.
Sen går det visst en film på tv som jag kanske ska kika på - Bara en dag. Romantiskt drama eller liknande. Kan ju vara bra!

Tjohej.


bello e impossibile

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, ja vi är nog riktiga Italien-nördar ;P Jag längtar också! Så sjukt mycket!! Kommer bli grymt kul Ellen!! :D :D

2009-01-20 @ 17:48:21
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjae, man får ju prioritera. gissar på att enkäten kan bli liiiite hårt eftersatt med tanke på resan. vad gör man i italien så här års då? smidigt att fråga sånt i en kommentar...

2009-01-20 @ 19:02:21
Postat av: Dag

Tjae, man får ju prioritera. gissar på att enkäten kan bli liiiite hårt eftersatt med tanke på resan. vad gör man i italien så här års då? smidigt att fråga sånt i en kommentar...

2009-01-20 @ 19:02:44
URL: http://daggulag.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi ja Peter är hur skön somhelst! Speciellt när han stod o lutade sig fram och tillbaka och drog upp jeansen :P hahaha xD o tack för kommentaren på min blogg, uppskattas verkligen <3 puss

2009-01-20 @ 21:59:04
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: Daavid!

filosofi är himla kul! Jätte skumt o totalt ologiskt ibland, passar mig bra! :)

2009-01-21 @ 10:11:28
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0