klatt!

Äntligen är jag klar med alla klappar... Eller jaa, nästan. Det är nog något litet som ska fixas fortfarande! Och så väntar jag på en beställning som jag hoppas ska dyka upp så snart som möjligt :)
Jag hjälpte pojken min att handla lite julklappar på a6 igår. a6... på en lördag... strax innan jul... Det är något av en förbannelse! Men vi klarade det och han fick några klappar inhandlade i alla fall, sicken tur!

Idag har varit en julstökdag. Har spritsat pepparkakor, handlat julgran, skurat hela köket.... Sedan kom Sara & Sakke på besök! De är ju så söta. Man märker verkligen att de är nykära, haha... Vi drack te och fikade lite och jag fick ett julkort av Sara. Mys!

Nu sitter jag och tänker lite på kära Louise... Hennes flyg hem från Rom var inställt idag så hon får vänta på flygplatsen till imorgon för att ta ett plan hem då! Vilken otur, hon som längtade så efter att få komma hem idag... Men det är tyvärr sådant som händer, tänk vad mycket roligt du har framför dig, Charlie's Angel!! ♥


Julklappen från Sara - "Hemma i Italien" :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha usch, a6 på en lördag bara några dagar innan jul kan jag förstå inte är så kul haha. oj julrim! ^^

men sjukt kul att göra julförberedelser! :D

2009-12-21 @ 11:57:09
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0