äntligen

God kväll!
Äntligen börjar jag känna mig lite bättre. Febern verkar ha försvunnit och har istället satt sig i näsan. Men jag säger bara det: hellre snuvig än febrig!
Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik innan jag ska dra mig mot sängen. Min ena storebror var så vänlig nyss och skickade mig en inbjudan till Spotify, så då blev jag glad :) Jag kommer lyssna sönder mig på allt jag kommer åt. Hoho.
Idag kunde jag inte gå på projektarbetskören som jag numer är med i, eftersom jag inte var riktigt frisk. Därför kom Olivia och Arvid och våldgästade mig efter det att de hade sjungit istället. Det tyckte jag var lite skojigt i och med att jag bara stod i nattlinne och morgonrock när de ringde på dörren :P Vi åt köttbullar och makaroner (skräll!) och bakade kladdkaka och det var ju trevligt med lite sällskap!
Imorgon bär det äntligen av till Öland! :D Det ska bli så skönt att bara komma iväg ett tag. Gustav ska ju följa med några dagar också och det ska bli jättemysigt i och med att jag inte har kunnat träffa honom på ett tag nu på grund av skola och sjukdom och sådant otrevligt...
Gustav är finast och jag älskar honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0