röstning

Om någon här är intresserad av musik, speciellt rock och blues, och tycker att ett Jönköpings-band vid namn Yellow Daze borde gå vidare i Sweden Rock Festival's bandtävling - gå in och rösta här! Vi blev utvalda med ca 150 andra band att gå vidare i deras tävling där tre band i slutändan får den stora äran att spela på festivalen i juni. Om ni klickar er in på länken, bockar i rutan framför Yellow Daze (tredje längst ner i listan) och trycker på "Skicka" höjs våra chanser! 
 
Det finns massor av andra band med i tävlingen som har kommit betydligt mycket längre än vad vi har gjort och har tusentals fans på sina facebook-sidor. Men det är helt klart värt ett försök, tänk att vi faktiskt har kommit med till röstningen! Om vi får chansen att spela på en så stor festival skulle jag inte veta vad jag skulle ta mig till. Men en sak är säker; jag skulle bli så jäkla glad.




Kolla gärna in musikvideon som vi deltar med i tävlingen!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Min röst är lagd ;) Kram

Svar: Tack, Sophia! :) Men du, har du ingen blogg längre? Jag har inte kommit in på den på ett tag!
cosecarine.blogg.se

2013-01-06 @ 16:48:27
URL: http://www.sophiasvarlddotcom.wordpress.com
Postat av: Sophia

Jag tog bort den då det finns människor som inte kan vara snälla, och bara ska förstöra för andra. Men testa min (återigen...) nya blogg :) Kommer mest handla om min viktminskning som jag ta tag i nu en gång för alla!

Svar: Förlåt för sent svar, har varit dålig på bloggande nu... Det är tragiskt att det finns sådant folk som ska förstöra för andra. Du kan bara intala dig själv att du faktiskt har det SÅ mycket bättre än dem, annars skulle de inte bry sig om att göra det surt för dig. Ser fram emot att följa dig på din resa! Var tränar du någonstans?
cosecarine.blogg.se

2013-01-06 @ 19:24:22
URL: http://www.sohovias.blogg.se
Postat av: Olympia Thurfjell

Döball blogg, kika gärna in hos mig :)

2013-01-10 @ 17:41:23
URL: http://olympiathurfjell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0