beställning

Det är inte ofta jag köper grejer via nätet, speciellt inte kläder. Men när Amanda Malm gör så otroligt snygga grejer för sitt eget märke The Vintage A kan man bara inte hålla sig. För ett tag sedan gjorde jag en beställning på en klänning som jag såg att hon hade gjort, en långklänning i svart spetstyg. I förrgår fick jag hem skönheten i brevlådan och nu längtar jag ännu mer efter sommaren, som om jag inte gjorde det tillräckligt mycket innan liksom... Kan rekommendera er att besöka hennes blogg och hemsida, där finns massor av inspiration och sköna bilder.
 
Tack, Amanda!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Visa den :-D

Svar: Ska bli! Kika in om några minuter så får du se den :)
cosecarine.blogg.se

2013-01-16 @ 22:56:41
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: inthearena.blogg.se

älskar att slippa trängas i butiker, så blir mest internet köp :)

Svar: Ja, det är ju skönt i och för sig, men jag är lite nervös för om det ska passa eller inte ;)
cosecarine.blogg.se

2013-01-17 @ 08:15:04
URL: http://inthearena.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jag älskar att köpa kläder speciellt via asos. Dels för att jag är så lat och dels för att det är alltid så mycket folk som ska hålla på och trängas osv. Det bästa var ju mellandagsrean på internet, det var så lugnt och kunde beställa en massa kläder utan att behöva gå någonstans!

Svar: Helt klart skönt att slippa trängas, men jag tycker alltid det känns skönast att prova plaggen först! Fast visst är det kul att få hem paket då och då :)
cosecarine.blogg.se

2013-01-17 @ 08:33:00
URL: http://ceciliaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0