once you go hat you never go back

Tre veckors semester är över och förra måndagen var jag tillbaka på jobbet igen. Jag har hunnit med att vara på Sardinien (se bilder i inlägget nedan), jag har tagit det lugnt på min favorit-ö och jag har umgåtts med familj och släkt. Man behöver verkligen vara ledig ibland! Jag tog till och med tag i skrivandet några dagar, det var längesedan sist. Nu gäller det bara att hålla igång det... 

En julikväll tog jag med mig kameran ut på det öländska alvaret, vilket resulterade i några bilder.



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, jag är uppvuxen i Umeå, men Jokkmokk eller ja, numera Gällivare, är absolut det längsta jag varit norrut :)

2013-08-14 @ 18:35:44
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Louise

Fin du är vännen <3 Bäst för dig att du fortsätter skriva, för jag vill läsa sen!!

Svar: Jag ska göra mitt allra bästa! Men du ska nog kunna få läsa ändå ;)
cosecarine.blogg.se

2013-08-14 @ 19:26:31
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0