the wedding

I lördags hade vi spelning på ett bröllop. Trots att det bara var 40 gäster där så blev det ett väldigt röj! Det gör ju så mycket när publiken är taggad och dansar loss. Mest dansade gamlingarna, fint att se. Och min nervositet släppte något och jag kände att jag kunde slappna av. Vilken känsla! Jag som annars har världens scenskräck så att rösten nästan låser sig kunde nu äntligen ge efter och trycka bort den jobbiga känslan. Sedan gör det oerhört mycket att Sofie står vid min sida!



Kommentarer
Postat av: Alice

sv: Ja ett minne för livet kan jag definitivt tänka mig att det var. Och i Milano som är så vackert! :)

Vi kan åka när som helst - ska bara ta studenten först ;)

På tal om det: Jag vet att det kommer lösa sig efteråt, på ett eller annat sätt, men jag är ändå nervös. Da säger att du har provat på arbetslivet och det vill jag ju också göra (självklart inte bara prova på - jag vill ha ett jobb) men det är så jäkla svårt att hitta ett ledigt jobb. Det är väl det som skrämmer mig mest. Hur otroligt svårt det kommer bli...

2012-05-07 @ 21:59:36
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: Ja, det hade varit jättekul!! Att man, som du säger, samlar ihop Italiennördarna och har en jättehärlig Italienresa! :D

Alla som jag frågar om råd pratar om bemanningsföretag, men om jag ska vara helt ärlig vet jag inte ens vad det är! :S Vad är det?

Jag vet ju att allt kommer lösa sig, men jag är väldigt planerande och när jag inte vet vad som kommer hända eller hur det kommer hända blir jag nervös :/

2012-05-13 @ 15:18:06
URL: http://paraplyflicka.blogg.se/
Postat av: E V A

Kul med lyckad spelning :)

2012-05-17 @ 11:39:39
URL: http://evali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0