skulls

Jag har minsann fyndat, jag! Min härliga kollega kom till jobbet häromveckan med en liten påse full av fina armband i och jag var ju genast tvungen att kika ner i den. Hennes väninna Kamilla pysslar nämligen ihop en massa smycken och min kollega vill ju så klart hjälpa henne att marknadsföra smyckena. Och nu vill jag passa på att göra detsamma! Jag valde två stycken somriga armband till ett mycket bra pris, så jag är helt klart nöjd :-) Speciellt eftersom att jag har letat efter ett armband med dödskallar ett bra tag och nu klär det min handled! Fint!

Klicka er in HÄR för att komma till min kollegas blogg Vardaxlyx, där ni kan göra en beställning om ni vill ha ett armband, antingen ett med en liten söt babushka i valfri färg eller ett med ett gäng färgglada dödskallar. Jag slänger ut en bild på mitt när jag ändå är i farten!


image description


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Snyggt armband<3

2012-07-22 @ 09:17:47
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0