uppdatering

En godkänd anledning att inte lägga ut Milano-bilderna: inte ha någon dator att ladda upp dem på. Jag bara MÅSTE köpa mig en egen laptop snart så att jag slipper det problemet. Oj, vad materialistisk jag lät. Men visst hade det underlättat.

Dagarna rullar på, snön faller och överraskningar väntar runt varje hörn (känns det som ibland). Igår fick vi i bandet reda på att vi har gått vidare i en bandtävling som Sweden Rock Festival anordnar. Drygt 1500 band sökte och vi var ett av de 150 band som de valde ut, som får gå vidare i tävlingen. Nästa steg är att folket får rösta fram de 25 band som de tycker borde få komma till nästa omröstning och... Ja, i slutändan är det tre band som får äran att spela på självaste festivalen i juni.
Det är alltid kul att tävla lite och jag kan inte låta bli att förundras över att någon faktiskt har lyssnat på vårt bidrag och tänkt att: "De här ska få en chans till".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0