testing testing

Äntligen kan jag logga in via blogg-appen! Det i sin tur måste betyda att min blogg nu flyttats över till den nya plattformen, det blir spännande att se om så är fallet nästa gång jag loggar in på datorn. Hoppas!

Jag har min sista jobbvecka framför mig, i telefonväxeln där jag har jobbat de senaste fem månaderna. (Behöver jag nämna att tiden gått otroligt fort...?). Det kommer bli lite vemodigt att lämna kollegorna, men jag hoppas att bemanningsföretaget kan ha något annat på G!

Just nu ska jag i alla fall njuta av en ledig söndag - mys med min lilla brorsdotter och lunch hos killens föräldrar. Fint!



Kommentarer
Postat av: jaana

Fin bild, och lycka till med jobbsökandet!

Svar: Sv: Tack ska du ha x2!
cosecarine.blogg.se

2012-08-26 @ 19:47:22
URL: http://bananajaana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0