musiken

De senaste månaderna har jag förstått vad jag vill satsa på framöver. Jag har inte börjat känna sug efter plugga vidare. Inte än i alla fall. Just nu är det enda jag vill att satsa på bandet, försöka komma någonstans, vart som helst. Jag dagdrömmer om bandbussar, små turnéer, gig, bra musik... Vi har legat lågt ett tag med bandet och det har gått upp och ner, det har varit lite jobbigt. Men nu tror jag att det börjar arta sig, nu ska vi ta steget ut och satsa - på riktigt. Gå gärna in på vår tumblr, den är inte riktigt fixad än, men där ligger i alla fall två av våra inspelade låtar. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: sabina mammastårtor

tack så mycket!

2012-08-22 @ 18:32:51
URL: http://mammastartor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0