lunedì

Dagarna går fort som attan när man lyckats få tag på ett heltidsjobb. Jag trivs bra med mina kollegor och mina arbetsuppgifter. Ja, jag trivs helt enkelt och jag är så glad att jag äntligen lyckats få någorlunda rutin på mitt liv! Det känns skönt.

Helgen var lugn och bra. Lördagskvällen spenderade vi i replokalen, tyvärr var vi utan både basist och pianist, men det fick funka ändå. Och kul var det! Nu börjat vårens två spelningar närma sig och vi måste repetera allt vi kan!

Igår tog jag och min älskade en promenad när det hade slutat regna. Luften var sådär härligt ren och det hade börjat skymma. Mycket välbehövligt.



Kommentarer
Postat av: LINAS CLOSET- bloppisfynda hos mig!

Hej sötan!



Har precis fixat ihop en bloppis där jag bland annat säljer Converse, Lexington, Ralph Lauren, Guldfynd by Kenza och min fina studentklänning!



Kika gärna in! Och om du inte vill ha reklam från bloppisar så ber jag om ursäkt. Kram! ♥

2012-04-26 @ 16:06:40
URL: http://linascloset.blogg.se/
Postat av: Johannas Ordsamling

Alltså, TACK! Den komplimangen värmer så väldigt, hon är ju vacker! Jag kan inte alls se likheterna, men jag blir glad!!! <3



Vad är det du jobbar med? :)

2012-05-02 @ 21:34:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0