martedì

Det här med bloggningen alltså, det visade sig tydligen vara ganska så svårt... Jag skyller allt på min iPhone! Jag är inte inne på datorn någonting längre. Knappt. Sitter bara med den där lilla saken som jag lovade mig själv att aldrig skaffa. Oh, vilka problem jag har!

Tiden rullar på och julen närmar sig med stormsteg. För tillfället jobbar jag extra på ett väldigt trevligt ställe som jag är bekant med sedan innan. MÅSTE. TJÄNA. PENGAR. Efter min 3-månaders Italienvistelse blev jag ganska så pank och om jag ska lyckas ta mig vidare i livet så behövs lite cash. Tragiskt nog.

När jag ändå är igång tänkte jag slänga in en bild från min och pojkvännens Berlin-trip! Den yngsta av bröderna bor för tillfället där nere, så vi var ju tvungna att åka dit och hälsa på honom och hans flickvän. Jag trodde knappt att jag skulle kunna lägga in bilder tagna i ett annat land än Italien på den här bloggen, men vi får göra ett undantag. Berlin var riktigt grymt, ni som inte har varit där ännu - åk dit! Vi tyckte bäst om östra delen, sjukt många mysiga caféer och barer och en stor mängd fräcka butiker.



Berlin i november

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi okej! längtar verkligen tills jag ska se den ^^

2011-11-29 @ 21:22:46
URL: http://haidisblog.se
Postat av: jessica

Hej! Var gärna med och tävla om en gästbloggning på min blogg :) Den är super lätt att delta i!



(Ursäkta om du inte gillar sådana här kommentarer)



Hälsningar Jessica

2011-12-03 @ 15:44:00
URL: http://jessicapetterssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv. Haha ellerhur! ;)

2011-12-03 @ 17:35:36
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: Mia

Du kanske ska skaffa en blogg-app?

2011-12-06 @ 17:48:28
Postat av: Ellen

Mia: Jag har ju en blogg-app, men den brukar vara ganska seg tycker jag... Eller så känner jag att jag helt enkelt inte har så mycket att blogga om ;)

2011-12-08 @ 20:41:30
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0