göteborg!

Helgen spenderades i Göteborg! Under lördagen traskade vi runt på Bokmässan, vilket faktiskt var riktigt trevligt. Böcker i massor, kändisspotting, kalasmycket folk... Jag köpte en kokbok med mat från Solens Mat, tv-programmet där den söte lille farbrorn Bo Hagström åker runt i Italien, besöker små byar och äter massa olika sorters maträtter. (Jag vill bli som honom när jag blir stor!!!). Jag fick den även signerad av honom på plats, var ju alldeles överlycklig ;-)

På kvällen hälsade jag på en vän. Det blev italiensk paj och ruccolasallad med en massa parmesan på, mmmmhmm. Till efterrätt serverades fromage. Vilken lyx att ha matlagningsintresserade vänner!



Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

åh tack tack :D

2010-09-28 @ 22:49:36
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0