you shook me all night long

Helgen har spenderats med kära Louise troget vid min sida! Och vilken helg det blev. Oj oj oj, toppenlyckat. Öland bjöd på en hel del lugnt mys, party och dansdansdans, umgänge med Maja och annat fint folk samt galet massa snack. Välbehövligt, allting.

Nu känns det sådär superdeppigt att vara tillbaka i J-town igen. Jag fattar inte hur en enda liten helg kan påverka en så mycket! Det här känns bara så... trist? MEN, jag får väl se hela grejen från den positiva sidan: jag har fått den här helgen och det är jag så lycklig över.




Så otroligt stjärnklart



Black Angel & Red Devil



Favoritflickorna



Havet


Kommentarer
Postat av: Louise

Underbar och verkligen välbehövlig helg! <3

2010-11-09 @ 10:53:49
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Jag vet inte, har iaf dans imorgon! :D

2010-11-09 @ 19:42:18
URL: http://faannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0