turdag...?

Jobbade på en stor mässa på Elmia idag! Gillar verkligen att arbeta på mässorna, man känner sig uppskattad och det är ett kul jobb. Men ja, där slutade väl det roliga för den här dagen. Under en rast upptäckte jag att jag hade glömt min mobil hemma, lite surt.

På eftermiddagen och kvällen satt jag och extrajobbade lite på ett annat ställe. När jag sedan skulle gå ut till busshållplatsen märkte jag att det var full snöstorm, snön letade sig in överallt! Brrr... Ingen buss syntes till och det var inte så lätt att kolla tiden utan mobil eller klocka... Efter en halvtimma dök en buss upp och efter en stund var jag alltså hemma - för att upptäcka att mobilen inte heller var där! Suck... Den är alltså borta. Och det är inte ens min mobil, utan en lånemobil.

Detta behövde jag inte just nu, kände jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0