back in town!

Det här inlägget tänker jag tillägna min fina och mycket dyrbara vän Olivia. Hon är hemma i Jönnet några dagar och passar då på att umgås med lilla mig. Vilket jag uppskattar a lot. Idag efter jobbet mötte hon upp mig och vi traskade till stan för att köpa en jacka till mig. (En vinterjacka rikare, woho!)

Därefter blev det en lååång fika, som hon dessutom bjöd på. Prat, prat, prat - allt mellan himmel och jord. Det är väl konstigt, att hur sällan man än ses och hörs, så är det precis som vanligt när man faktiskt väl ses igen. Kanske ett tecken på sann vänskap? Vi tjötade nog så att bådas våra öron trillade av, men vad gör det, när man
trivs så bra tillsammans?

Tack för att du är så bra, Olivia!


Kommentarer
Postat av: ♥Yoshna - one and only♦

sv: Tack :)

2010-11-04 @ 10:38:24
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0