mitt nya liv

Hah, den rubriken gick ni på va! Nej... Det enda nytänkandet är väl egentligen att jag, Maja och Trixie peppar varandra till tusen nu för att vara lite mer nyttiga. Vi får väl se hur det går... Men idag har jag faktiskt ätit två bananer och ett äpple samt gått ett varv runt Rocksjön. Alltid en början ;-)

Jag jobbar på. Åtta till fem, som vanligt. Är helt slut på dagarna, jag förstår inte vad jag gör för fel... Jag hoppas att det här sundare nytänkandet kan ändra på det?!

Nu ska jag gå in på Swebus hemsida och boka bussbiljetter till Lund på fredag. Det blir en helg med bror Joel! Väldigt passande att Lundakarnevalen äger rum just då också. Kan nog bli ytterligare en bra helg! =)





Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG VET vad du kan göra som tillskott i ditt nya nyttiga liv. Du kan sitta och spänna rumpan på jobbet! Och även sträcka ut benen rakt ut, och sen hålla så. Det gjorde jag och några andra på mitt jobb, det är jobbigt! :D

2010-05-19 @ 09:11:36
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: emelie

okeje, nej sitter och lyssnar på musik, ska snart åka till stan :D

2010-05-20 @ 08:24:44
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0