underbara helg

Som ni kanske redan har förstått så är jag helnöjd med helgen som varit. Att träffa sin bästis som man inte träffat på några månader är en fin grej, det kan jag ju lova! Vi ses så sällan nu för tiden och det vill vi ju såklart ändra på.. Vi har i alla fall tagit igen en massa tid dessa dagar =)

I fredags hämtade vi upp Majan på stationen och åkte hem. Fredagskvällen bestod av god middag, förfestande med kaffe (första gången för min del! ;-) ), Bongo, Amor, Kebabbaren och en del folk. Vi träffade på en kille på Bongo som följde med oss resten av kvällen, vilket ju var kul!

Tog lite sovmorgon på lördagen och stack sedan ner till stan. Lite shopping blev det, dock bara för Majas del. Jag köpte en födelsedagspresent till Olivia, som fyller år idag! (Grattis!) En fin blus blev det och hon verkade bli glad.. =) Jag och Maja hann med en fika på Vasas också. Resten av dagen blev lugn, med filmtittande och tjatter.



På Vasas


Idag, söndag, tog vi en promenix med mor min. Vi traskade till Vattenledningsparken där det finns trevliga isskulpturer att titta på. Kunde ju alltid vara trevligt, tyckte vi! Och det var minsann skönt med lite frisk luft.
Min kära väninna tog bussen hem vid halv sex och innan det tog vi en köpp på Coffeehouse by George. Fint! Fin helg! Fin tjej!



Majan


Maja, me & mami


Alltid vi. Finns liksom inga andra alternativ ♥


Kommentarer
Postat av: teresia ! :)

sv; okej , vilket jobb skulle du helst viljat ha ?

njaa .. ska nog hitta på massa saker med familjen och bara ta det lugnt ! :))

2010-03-07 @ 20:13:22
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha :) Ja, det har jag nog. Jag har inte klippt mig sedan i juni förra året (!). Det växer på, men nu i veckan ska klippa bort lite grand :P Nu är det bara slitet och fult.

2010-03-07 @ 21:14:22
URL: http://fiat.webblogg.se/
Postat av: teresia ! :)

sv : okej :)

2010-03-07 @ 21:14:27
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack Ellen! :) Jag funderade ett tag på att klippa av rätt mycket, ibland är det långa jobbigt att ha hängande :P Men sen kom jag på att jag nog ska spara det ändå, eftersom att jag kämpat med håret sedan jag var 4 år xD Det får nog räcka med att ta bort det slitna och uppklippning.

2010-03-07 @ 21:20:07
URL: http://fiat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0