sprillans ny vecka

Måndag igen. Att börja dagen med huvudvärk känns väl inte som någon höjdare, får hoppas att det går över snart. Vid kvart i sju gick jag upp eftersom att fönsterkillarna skulle komma och greja. Dock vägrade ögonen att öppna sig helt så jag gick och däckade i mammas säng istället. Vilken tur att hennes rum redan är klart.

Får hoppas på att detta blir en bra vecka. Det blir det förhoppningsvis. Tisdag till onsdag ska jag umgås med finaste Gustav. Och i helgen ska jag jobba på en mässa på Elmia. Det är första gången som jag ska sitta i kassan, spännande. Håll tummarna för att det inte är så svårt ;-) 



Nu kan jag få användning av min nya kavaj!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du kommer klara kassan galant! :)

2010-03-15 @ 18:48:11
URL: http://fiat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0