freeedag

Fredag och snart helg! Omvänt för mig dock, eftersom jag har varit ledig i veckan och ska jobba i helgen ;-) Sara kommer snart hit och vi ska hänga lite (som hon så fint uttryckte det) och sedan traska ner till stan. Jag ska skriva på några papper på bemanningsföretaget och vid två-tiden är det dags för info-möte inför helgens mässa.

Teatern igår var bra! =) Teater är, för mig åtminstone, väldigt underskattat. Varför går man inte på det oftare? Stundtals sitter man och nästan vill gråta för att allt känns så sorgligt och bara några minuter därefter kan man inte låta bli att gapskratta.



Kommentarer
Postat av: f o t o g r a b b e n

Hejsan är vädret kallt hos dig? :)

Får passa på att önska dig en trevlig fredagskväll :)

2010-03-19 @ 21:36:47
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0