2 mars

En lugn och mysig morgon. Jag satte klockan på kvart över nio och satte igång lite musik. Nu har jag ätit frukost och funderar på vad jag ska börja med idag..
Jag måste skicka iväg CV:n, fixa med digitala bildbehandlingen och ägna mig åt min italienskkurs.

Vi ska skriva en uppsats i italienskan till fredag. Äsch, tänkte jag, det blir väl inte så svårt! Men om man vill ha VG så måste man skriva minst 500 ord. Och jag verkar ju ha fått idétorka. Nåja, det löser väl sig!

Idag sken i alla fall solen när jag kikade ut genom fönstret! =) Men det är kallare... När kommer våren? Tänk vad bra det skulle ha varit om det hade varit sisådär 50 plusgrader i natt så att all snö smälte bort på en gång! Okej, det skulle ha inneburit ganska så rejäla problem med allt vatten, men.... Man kan ju stanna inomhus ;-)


Kommentarer
Postat av: ida

Åååh, sol här med, härligt!

Skulle dock vilja att allt smälter bort också :P



Hoppas du fr en asbra dag, kram!

2010-03-02 @ 10:56:14
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Tone

Vad roligt att höra :) SKönt med sol!

2010-03-02 @ 11:22:41
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: elin hallman

sv: Ja eller hur!

Jaha vad roligt, haha :D

Jo jag har ju faktiskt några månader på mig, så jag ska nog hinna hitta något, och jag vet i alla fall hur jag vill ha hår och smink så! :)

2010-03-02 @ 14:35:02
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0