20-åringen

Det blev som sagt inte mycket bloggande runt min födelsedag. Japp, då är man 20 bast. Det känns lite lustigt, samtidigt som det inte känns mycket alls. Det här ska i alla fall bli mitt bästa år hittills, det har jag redan bestämt mig för!

Dagen innan min födelsedag, i söndags, hade jag, Malin, Angelina och Sara bestämt oss för att ha picnic i Stadsparken. Och det blev så! Jag ställde mig och bakade i all hast - några kladdiga chokladcupcakes blev det. Jag fick ett så fint paket av Malin! Porslinscupcakes!



Söta tjejor! Malin, Angelina och Sara


På söndagskvällen ställde jag mig för att baka kaka som jag skulle ha med till jobbet på måndagen. De har tydligen som tradition där att man ska ha med sig något gottigt när man fyller år, så då får ju inte jag vara sämre! Kärleksmums blev det, eller vad ni nu brukar kalla det?



Man måste ju dekorera kärleksmums med hjärtan


MIN FÖDELSEDAG. Mamma kom in och sjöng så vackert på morgonen och det blev presenter och frukost på sängen. Jag ska erkänna att det var första gången i hela mitt liv som jag stensov när hon kom in! Man börjar väl bli vuxen...
På jobbet bjöd jag på den fina kakan, som uppskattades, och lite senare ringde det på porttelefonen. Jag svarar "Välkommen till Grant Thornton, det är Ellen!" och hör sedan en ljuv stämma börjar sjunga samma sång som jag redan hört en gång på morgonen... Det var Sara! Jag släppte in henne och hon stormade in med världens finaste kort, ett paket och en bakelse. Jisses, vad glad jag blev.


 



Efter jobbet åkte jag hem en stund, innan jag, mamma och min kära Olivia åkte ner till Piren för att äta födelsedagsmiddag. Gott och hur mysigt som helst! Solen sken och vi satt där och snackade och bara hade det trevligt.
En fin 20-årsdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en väldigt bra födelsedag! :)

Skanar diiiiig! <3

2010-06-04 @ 09:51:49
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: simone

det ser grymt gott ut :D

2010-06-07 @ 16:18:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0