sola jobba bada

Ja, rubriken säger väl det mesta om de senaste dagarna - helt OK! :) Idag var jag inne i Löttorp en sväng med bror min och sedan jobbade jag eftermiddags- och kvällspasset. Imorgon ska jag upp och jobba vid åtta, i frukosten den här gången. Variation förnöjer!

Jag älskar verkligen att vara här. Trots att jag jobbar en del så känns allt så väldigt avkopplande. Att vädret är bäst varje dag gör ju inte situationen sämre heller... Mums!

Och på tal om mums. Jag tror att Louise nu har beställt flygbiljetter till oss två till Sardinien i början av september. En vecka på en italiensk ö med en annan Italien-nörd, det kan väl knappast bli bättre? ;-)



SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att ni ska åka iväg :) Jag är inte avundsjuk, inte alls...ät pizza åt mig när ni är där! :D

2010-07-06 @ 01:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0