do you remember...

Sitter och kikar på gamla bilder. Det är helt sjukt vad tiden går fort... Månad efter månad. Ändå så långsamt. Jag hatar när man inte kan styra över saker och ting, fast i och för sig - då skulle man ju alltid få som man ville. Ibland kanske man behöver det där jobbiga... Fast jag vet inte. Man kan ju hoppas på att det jobbiga för något gott med sig.

Det var välbehövligt att komma hemifrån. Se nya saker, träffa nytt folk, göra en massa nytt. Jag gör en massvis med saker som jag tycker är kul. Jag umgås med underbara människor. Men ibland kommer verkligheten tillbaka till en. Man kan inte fly undan den, hur mycket man än skulle vilja. Det finns så många tankar. Så många minnen. Man får försöka tänka på de allra finaste. Och det finns många, det vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Louise

Allt som händer har en mening...? Tror att man kan behöva fly verkligheten ibland, men förr eller senare måste man ändå möta den. Men du är stark Ellen och jag tycker så mycket om dig! <3

2010-07-26 @ 19:32:51
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0