SÖNDAG

Nu för tiden brukar jag inte ha någonting emot söndagar. Nu när man inte behöver sitta och råplugga inför kommande veckans alla läxor och prov... Skönt. Men idag! Idag har jag känt av den där känslan igen... Lite deppigt, typ.

Kanske för att jag kände press angående min bildbehandling.
Kanske för att mitt "lov" är slut och jag ska börja jobba imorgon.
Kanske för att mina fina vänner nu har åkt tillbaks till sina respektive städer och länder.

Kanske en blandning av allt. Jaja, hur som helst, jag lär ju klara mig. Men klaga får man väl göra lite ibland? Jobb imorgon alltså. Känns ändå något skönt att komma in i en rutin igen... Välkommen till Grant Thornton, det är Ellen! Måste öva upp den där frasen på nytt.

Lovet har jag alltså mestadels spenderat med mina nära och kära. Jag har försökt hinna med att träffa så många som möjligt! Släkt, familj, vänner som jag inte har träffat på länge, vänner som jag träffar mer ofta och sist men inte minst min pojkvän. 
Tänk att alla betyder så mycket för mig! ♥



Nepps, nu blir det godnattsaga och sen lite sömn så man orkar upp till jobbet =)  


Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar dig :( <3

2010-01-11 @ 10:05:56
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

oh jag önskar jag hade en sånt jobb du har haha! :D

2010-01-11 @ 10:08:08
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0