nattinlägg

Det blir ett sent inlägg nu. Helgen har hittills varit lugn och fin! Har tillbringat fredag-lördag med Gustav. Vi lagade mat, tittade på världens sämsta film (jag överdriver inte!) och bara hade det mysigt. En perfekt början på en helg, helt enligt min smak.
Idag (eller, tja, igår egentligen) kom Becca och hämtade upp oss. Gustav tog bussen hem från Torpa och jag och Becciii gick in och hyrde film på VIP. Älskade VIP, de har så billiga och bra filmer ;) En Ben & Jerry-glass hängde med också, den allra godaste till och med! Mmhmm!
Hemma hos tjejen blev det massa snack, mat och filmtittande. Halvvägs in i filmen vänder sig Becca mot mig och jag vet precis vad hon tänker fråga...

... "Är det inte lite kli som gäller nu eller?"

Självklart, när jag och Becca ses är det alltid kli som gäller! Först sitter den ena nedanför soffan på golvet och blir kliad på ryggen, masserad och pillad i håret. Sen byter man. Hur fint som helst må jag säga! :)
Hon visade även några sms som hon har sparat från mig... Haha, jag har nog de sjukaste rimmen på lager! Och tänk vad roligt det var när vi hade Nicklas (samhälls- och historieläraren - jag hoppas ni inte har glömt honom!) !!! Har en liten rapp diskussion på lager:

Nicklas: (Förmodligen väldigt nöjd över något) Det var la roligt!?
Johanna: Nää.
Nicklas: Hepp.

Haha, gamla goda tiden... Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har då INTE glömt Nicklas! ;) Oh, vad skönt det är när du killar på ryggen, du har killar-på-ryggen-fingrar haha!

2010-01-24 @ 15:59:39
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH JA DÖÖÖR...

2010-01-24 @ 18:42:36
Postat av: Louise

Saknar dig!! <3

2010-01-24 @ 20:34:39
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0