lördagsutgång!

Japp, igår kväll blev det utgång med Louise och Jenny! Ganska spontant, men roligt =)
Vi träffades hos Jenny först, snackade, lyssnade på musik och bara hade det trevligt. Fram emot halv elva tog vi bussen in till stan och drog oss mot Centrum. Där var det dock helt tomt på folk! Man kunde lätt räkna de som satt där inne.... Det kändes inte så roligt, så vi tog bara en stämpel och vandrade vidare mot Amor och drack cider. Pratade en massa, vilket var kul! Efter en check på Centrum igen så gick vi ner mot Bongo. Där var folket!! Så Jenny köpte sina efterlängtade nachos och sedan stod vi där och dansade ;) Kul kväll, även att den inte riktigt blev som vi hade tänkt oss kanske!

Synd bara att min sista buss hem går 01.15... Den tog jag i alla fall och när jag hade stigit av bussen så stod jag bara kvar. Andades. Gick några steg och andades igen. Luften var klar och kylig. Snöflingor dalade sakta ner mot mig och det enda jag hörde var ett svagt sus i huvudet och trafiken långt borta.... Jag ville knappt gå in!
Efter en stund fick jag sms av mamma där hon frågade var jag höll hus och jag svarade att jag stod utanför. "Knäppis", fick jag tillbaka.

Visst, jag må vara en "knäppis", men det var så värt det.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var jättekul, trots att det inte blev som vi tänkt oss :)

Det var riktigt magiskt med kylan, tystnaden och snöflingorna som singlade ner!

2010-01-03 @ 21:48:57
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Kul, jag gjorde likadant häromdagen. Om man kollar upp mot himlen när det snöar är det som om tiden står stilla och ja kan inte ens beskriva känslan. Magiskt är väl så nära man kan komma :)

2010-01-04 @ 17:24:05
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0