helg

Igår kväll gick vi alltså på bio, jag och Gustav. Up in the air var bra! Alltså inte en sådan där superduperfilm (enligt mig), men trevlig att titta på ändå liksom :) Efter den åkte vi till Huskvarna, fick traska upp till Petersberg från Esplanaden och sen blev det bara mys framför tv:n hela kvällen. Välbehövligt efter en jobbvecka! Inte för att jag jobbar så himla jättemycket, men man märker ändå att man blir trött...

Idag sov vi till tolv, minst! Jisses. Mycket aktivitet blev det inte förrän vid fem då Gustav skulle göra sig iordning för att senare gå ut med några killkompisar. Jag fick skjuts hem av honom och snälle pappa Hellgren.
Hela kvällen har jag bara suttit och ätit känns det som.. Är fortfarande störtmätt! Trerätters såklart ;)

Imorgon blir det till att kliva upp i tid. Längdskidåkning står på schemat tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0