verifica 1

Så var alltså terminens första test i italienska avklarat! Tjaa, det var väl några timmar sen men ändå.. Det gick väl sådär, jag vet att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig. Så varför gjorde jag inte det? Bra fråga! Skönt att det är klart i alla fall =)

Även tisdagen på jobbet gick bra och jag har fått reda på att jag ska jobba heltid mina två sista dagar, alltså torsdag och fredag. 8-17 blir det allt, heja heja. Det gäller att spurta nu mot slutet liksom! Jag funderar på att baka något att ha med mig sista dagen, skulle det vara något kanske? Som ett tack för att de har varit så snälla mot mig.... Haha, det roliga är att jag känner mig mer som allas dotter där, inte som någon som faktiskt jobbar där och är deras "jämlike". Ja, som ni förstår är jag alltså yngst ;-)

Nej usch, nu raspar halsen. Bli inte sjuk Ellen!



Finaste Gustav förra våren.. ♥ Jag vill ha vår!


Kommentarer
Postat av: anna

skönt att ha provet gjort iaf :)



sv: ja libertines är underbara!

2010-02-17 @ 16:56:25
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0