stopp & bit

Man kan knappast komma närmre italiensk pizza än de som finns på Twin City! Det blev nämligen dagens lunch, en Salamino på Jönköpings, enligt mig, godaste pizzaställe =) Inte helt fel!

Efter lunchen såg jag att jag hade ett missat samtal från min käre vän Oscar. Jag ringde upp och vi bestämde oss för att ses en stund innan mitt kvällsjobb. Jag stack hem till honom (eller ja, till John där Oscar befann sig) och så satt vi och drack te och tittade på Thailand-bilder =) Det var så roligt att träffa honom igen, det sker alltför sällan!

Över till annat. Jag har ett litet problem och har haft det ganska länge nu. Okej, det är ett i-landsproblem om man jämför med allt annat dumt som finns i världen, men i alla fall.... Jag har en dålig ovana. Jag biter mig själv i läpparna och kinderna, vilket inte är så bra i längden! Gör ju ont. Så varför gör jag det? Jag vet inte! Varför biter man på naglarna...? Finns det någon som möjligtvis har ett tips på hur man kan sluta med sådana dumheter? Jag menar, Stopp & Väx lär ju inte vara så effektivt i det här fallet... En positiv grej är att jag knappt har bitit någonting på hela dagen, medalj till mig!




Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha :) Det tycker jag med, och jag ÄLSKAR sköldpaddor!

2010-02-04 @ 08:21:15
URL: http://souf.webblogg.se/
Postat av: Maria

gott med pizza =)

2010-02-04 @ 09:18:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha, jag biter med i kinderna och läpparna! MEn det är för att det är så gott och verkligen ta tag i en bit med tänderna och sen trycka till så känner man hur ont det gör hahahaha! jag låter som en sån masochist!

2010-02-04 @ 09:39:09
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0