mys med mamma

Jag och mamma har haft en mysig för- och eftermiddag på stan ♥ Eller, först blev det faktiskt Habo, tänka sig! Jag som aldrig har varit där förut behövde ju faktiskt se plejset någon gång... Fast vi hade ju ett ärende där såklart. Jag fick en gammal släktings vigselring i studentpresent av mamma, plus några berlocker i guld. Nu ska en guldsmed smälta ner alltihop och göra en ny och fin guldring till mig =) Spännande!

Det blev även en väska på second hand (i Habo!), en tunika (tack mamma!) och några strumpor. En fika på Åhléns hann vi också med. Eftersom det blir så sällan att vi hittar på sådant tillsammans, så uppskattar man ju det extra mycket =) Och ikväll blir det bio, fast med Gustav. Det ska nog funka det också ;-)



Bra dag


Kommentarer
Postat av: CISSI

SV haha eller hur, jag tänkte inte heller först på min stavning ;)

2010-02-28 @ 17:18:04
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0