mormor

När jag och mamma var hemma hos mormor i helgen så tittade vi på massa kort och tidningsurklipp från när mormor var ung. Sånt är alltid så kul! =) Hon och hennes syster Ann-Britt uppträdde ofta på olika ställen. Ann-Britt spelade dragspel och mormor spelade gitarr och sjöng. De var tydligen lite småkändisar på den tiden, haha!
Jag har hört så ofta att jag har några av mormors drag och att man speciellt ser det på kort när mormor var yngre... Vad tycker ni, finns det någon likhet? ;-)



Mormor och Ann-Britt


Mormor är den unga kvinnan tre personer in från vänster (kunde ha varit jag med annorlunda frisyr?)


Söt var hon allt!


Morfar


Hittade min lilla supersöta mamma på ett kort också


Kommentarer
Postat av: Mia

Hon är sig lik! :D

2010-02-01 @ 23:27:50
URL: http://mia-hall.blogspot.com
Postat av: Sofie

oh jag älskar att se sånna gamla kort, allt ser så coolt ut med kläder och sånt!

tänk sen när du är mormor så säger ditt barnbarn, jag hittade gamla kort på min mormor, hon var med i ett band och dom var tydligen lite småkända på den tiden! ;)

2010-02-02 @ 10:29:39
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: elina

oj pa andra bilden är ni jättelika ;D

2010-02-03 @ 16:56:47
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Jonas Lundberg

Hej!

Jag hittade ingen mailadress här men ber dig kontakta mig i stället. Jag tror jag har intressant information och åtminstone en bild på din mormor.

Hälsningar Jonas

2013-08-11 @ 07:17:27
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hittade ingen mailadress här men ber dig kontakta mig i stället. Jag tror jag har intressant information och åtminstone en bild på din mormor.

Hälsningar Jonas

2013-08-11 @ 07:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0