måndag

Måndag. Nu var det första dagen av sista veckan på jobbet. Ska ta vara på de fyra sista dagarna innan jag blir arbetslös igen.... Jag ska hitta ett nytt!

Nej, nu ska jag städa undan några dammråttor, packa pappas kappsäck och plugga italienska. Italienskprov imorgon som jag inte hunnit plugga på än... Som tur är har vi gått igenom det mesta som ska vara med på provet i gymnasiet, så jag hoppas att det löser sig =)

Jag köpte ett par snygga skinnhandskar i Malmö på rea! Halva priset, vilket fynd va? ;-)



Kommentarer
Postat av: Louise

Du KOMMER hitta ett nytt jobb :) jag håller tummarna!

Borde också sätta mig med italienskan, men det känns inte så lockande av någon anledening... Det är aldrig kul att plugga till prov!

2010-02-15 @ 18:13:11
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Johanna K

Snygga handskar!

2010-02-18 @ 15:30:45
URL: http://jkarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0