malmoooeee

Puh, en tröttsam jobbvecka! Det blev mer kvällsjobb än vad jag trodde från början, men jag har klarat mig igenom det också ;-)

Idag ska jag, Gustav och hans papi åka ner till Malmö! Ikväll ska vi umgås med hans systrar och ena systerns familj, det blir säkerligen trevligt. Imorgon ska vi träffa Bojan och även Malin som kommer ner dit! Bojan bor numera i Malmö så vi måste ju kolla in läget liksom. Jag antar att det blir till att gå runt på stan, antingen i Malmö eller Köpenhamn (hörde att det ryktades om det senare alternativet), och bara ha det trevligt =) Wihu!

Så efter jobbet får jag skynda mig hem, fixa det sista, käka och sen blir jag upphämtad!

Ha en fin helg ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0