fikadags

Ciao!

Idag har jag stått och kopierat pärmar nästintill hela dagen på GT. Jag fick liksom pärmar och skulle göra exakta kopior på de pärmarna.. Ska fortsätta med det imorgon!

Det var skönt att inte ha något kvällsjobb idag! Man kan behöva få vila lite ibland =) Istället ska jag ner till stan om en kvart för att möta upp Johanna! Vi ska ta en fika på Coffehouse by George var det tänkt och det kan nog bli himla trevligt tror jag. Det var ju faktiskt längesedan vi träffades!

Hoppas att ni har haft en bra tisdag ♥



Alldeles normal, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: johanna

himla mysigt var det ells=) proppar i mig citron o te nu haha ;) puss

2010-02-09 @ 21:06:17
Postat av: Sanna

Haha, fantastiskt roligt. Jag och matilda kör fortfarande med "älskar dig" och "älskar dig också" (med tillhörande rörelser med pek och långfingret)

2010-02-09 @ 22:27:56
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0