livet

Efter en bloggpaus kanske man ska försöka ta sig tillbaka till verkligheten igen. Ibland behöver man verkligen pausa allting, men man får heller inte glömma att försöka komma igen.
Mitt liv har förändrats helt och hållet. Allt är upp och ner, allt är allt och samtidigt ingenting. Vad är rätt? Vad är fel? If you never try you'll never know. Just nu tror jag endast på ödet. Det som sker, det sker av en anledning.

Man får sätta sina små mål. Ett steg i taget. Ta dagen som den kommer. Just nu fokuserar jag på att bli klar med italienskan och efter det är det fritt fram att göra saker som jag tycker är kul. Vänner, vänner, vänner. Träffa folk, bara umgås. Jobba såklart. Tiden får själv avgöra när det är dags för saker och ting att hända. Det är inget jag kan rå över, även om man skulle vilja det ibland.

 


<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Helt rätt inställning Ellen <3 Allt händer av en anledning.

Svar: Ja, det blir att stå på Max i sommar ;)

Kram!

2010-04-27 @ 09:44:36
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack! :D Det känns som att jag kommer att lyckas nå min målvikt, har "bara" 5,6 kg kvar ;P

Ja, sant att vi inte känner varandra så bra, men ibland kan det vara skönt att bara prata av sig ändå. Tack så ska du ha! =)

Kram!

2010-04-27 @ 13:00:39
URL: http://fiat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0