tjejen har otur

Hallå där ute i pissvädret!

Idag skulle jag ju vara så duktig och dela ut CV i olika affärer... Men jag verkar visst ha min otursdag när det gäller jobbsökande just idag! Bra tajming va!
I typ fyra affärer var inte personalansvarige inne så de bad mig komma tillbaka imorgon och i två affärer ville de inte ta CV:t alls för de hade inte behov av personal... Jag fick lämna ut det i två affärer i alla fall och så blir det alltså en runda imorgon igen när alla personalansvarige verkar vara tillbaka på jobbet!

När man som mest letar efter jobb blir man så himla opepp när det blir såhär, usch. Jag vill ha jobb NU! Jag måste ha PENGAR! Om någon har tips på något så säg gärna till snarast!

Idag fyller Sara år :) Hon befinner sig i den stora staden Nev Jork för tillfället, den lyckans osten! Grattis till henne! Längtar efter tösen.





Kommentarer
Postat av: elina

Haller tummen för att du far jobb snart! Men det tror jag verkligen, vem vill inte anställa dej? ;) :)

2009-09-23 @ 11:46:20
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar:

Han är grymt bra! :D tycker också om hur den är filmad, speciellt! Han är dessutom halvitalienare, från Genova ;)

2009-09-23 @ 15:10:10
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0